Mijn jaar in de U.S.A

Het is bijna zo ver...

Hee allemaal,

over 27 dagen zit ik al in het vliegtuig, opweg naar New York. De tijd is zo ongelofelijk snel gegaan!!

Ik ben bijna klaar met alle voorbereidingen! Ik heb mijn visum, ik heb bijna alle injecties gehaald (ik moet er nog één), ik heb een koffer gekocht, ik heb cadeautjes voor mijn gastgezin gekocht, en ik heb al afscheid genomen van een paar mensen. Ik heb namelijk twee afscheidsfeestjes gegeven, één voor vriendinnen (samen met Marieke) en één voor familie. Het échte afscheid, vlak voor vertrek komt natuurlijk nog. Ik zie er heel erg tegen op om afscheid van iedereen te nemen, maar aan de andere kant: het is maar een jaar, dus ik zie ze wel weer terug gelukkig!

Ik heb van veel mensen heel lieve cadeautjes gekregen, als herinneringen, en ik neem ze zeker allemaal mee, om te laten zien aan mijn gastgezin en om natuurlijk zelf naar te kijken als ik jullie te veel mis!

Ik zal binnenkort weer een verhaal schrijven, als ik in New York ben waarschijnlijk!

Kusjes,

Nina

Reacties

Reacties

Tante Judith

Lieve Nien, live it to the max!
Goede reis X X X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active