Mijn jaar in de U.S.A

Springbreak

Hee allemaal,

sorry dat dit zo laat is, maar hier is mijn blog voor springbreak en alle andere dingen die gebeurd zijn!

In het begin van de maand April hadden we een week springbreak. De eerste drie dagen, op zaterdag zondag en maandag heb ik gewoon leuke dingen gedaan met vrienden. Op dinsdag op 4 uur 's ochtends ging ik met met gastmoeder en gastzus naar het vliegveld om naar LA te gaan. Mijn gastvader ging niet mee, want hij had het te druk met zijn werk (hij heeft een eigen bedrijf). We gingen dus naar LA om college tours te doen voor Cami en om nartuurlijk van het lekkere weer te genieten! We verbleven in het huis van Carol's broer en zijn vrouw. Ze wonen in een supere mooie wijk, een aantal kilometer buiten LA. De plek waar ze wonen heet Newport beach en ze wonen echt in een super mooie villa, dicht bij het strand! We bleven in LA tot vrijdag avond. We hebben intotaal 7 colleges gezien en ze waren allemaal super mooi! We zijn natuurlijk ook naar het strand geweest en we hebben van het lekkere weer genoten. Op vrijdag avond laat kwamen we weer thuis. Op zaterdag en zondag heb ik nog huiswerk gedaan en nog wat dingen met vrienden en op maandag moesten we weer naar school. De rest van de week verliep gewoon normaal en ik had natuurlijk weer elke dag track en op elke donderdag heb ik een track wedstrijd!

De afgelopen weken hebben we in koor (een van mn schoolvakken) hard gewerkt aand Night on Broadway. Dat is een van onze grote concerten met allemaal musical liedjes. Volgende week op donderdag en vrijdag avond treden we op.

Gisteren was er weer een open mic bij de fire house. Het was een benefit concert voor Habitat for Humanity. De opbrenst van de openmic ging dus naar dat goede doel. Alli en ik deden mee met het liedje All I want van Kodaline. Ik speelde de piano en ik zong en Alli deed de harmonie. Aan het einde van de openmic moesten de mensen stemmen op wie ze de beste vonden. Alli en ik zijn tweede geworden (van de 12 mensen) en we hadden een mandje met eten enz. er in gewonnen. Na de openmic zijn we uiteten geweest met een grote vrienden groep.

Over twee weken is het Track and Field seizoen alweer voorbij :( Ik heb dus nog maar twee wedstrijden en nog maar 10 trainingen :( Ik ben heel erg blij dat ik aan track heb meegedaan en ik vindt het ook super leuk!

Over 96 dagen ben ik alweer thuis. De tijd gaat zo snel voorbij!

Liefs,

Nina

Reacties

Reacties

Jan van Veen

Het avontuur gaat maar door, wat een ongelofelijk jaar is dit voor je! Xxx

frouke

het grote aftellen is begonnen! XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active