Mijn jaar in de U.S.A

Nog maar 2 maanden...

Hee allemaal!

Zoals de titel al zegt: ik heb nog maar (minder dan) 2 maanden in de US... Ik heb nog ongeveer een maand school, met in de laatste week een toetsweek. Over 20 dagen ben ik jarig en over 37 dagen ga ik naar Chicago met mn gastgezin! (ja, ik heb een aftel app haha). Na Chicago is het 4th of July en op de 11de komen mijn ouders en Becca hier! Ik verheug me er heel erg op om ze eindelijk, na 11 maanden weer te zien! We gaan rondreizen door een aantal staten en ik ga ze natuurlijk Seattle en de omgeving laten zien. Op de 30e vliegen we vanuit Seattle naar Washington DC. Daar blijven we 2 uur op het vliegveld en daarna vlieg ik door naar Schiphol. Ik kom op 31 Juli, om 7 uur 's ochtends aan op Schiphol! (Ik verwacht iedereen daar natuurlijk *Kuch kuch*).

Ik had deze week bijna geen school, omdat er een state testing was voor een aantal juniors. We moesten elke dag pas om 11 uur op school zijn en op woensdag hadden we geen school en ik heb morgen en maandag geen school! Ik ben deze week in de ochtend steeds met vrienden ergens gaan ontbijten en na school zijn we naar het park gegaan met een groep vrienden, omdat het super zonnig was buiten! Ik had ook nog een sleepover met wat vrienden! Vorig weekend ben ik naar een musical geweest in Seattle met een groep vrienden. Ik probeer in de laatste paar maanden nog zoveel mogelijk leuke dingen te doen met vrienden!

Het Track and Field seizoen is voorbij. Ik had mijn laatste wedstrijd vorige week op donderdag! Ik ben heel erg blij dat ik mee heb gedaan aan track, het was zeker een leuke "American experience" :)

Ik wil voordat ik weer terug ben in Nederland nog een keer met iedereen skypen! Kan je hier op reageren als je nog een keer met mij wilt skypen, zodat we dat kunnen plannen?

Smile

Ik verheug me er op om iedereen weer te zien!

Liefs,

Nina

Reacties

Reacties

Jetje

IK VERHEUG ME ER ZO OP OM JE WEER TE ZIEN BABYV

En ik ben cravende naar een skypesessie want het was alweer drie weken geleden dus BETER dit weekend.

Much love

Anja van Veen

Lieve Nina
Wij zijn met onze camper in Frankrijk tot 9 juni.
Skypen gaat niet meer lukken denk ik.
Je bent nog steeds heel actief, goed hoor! Ik kan me voorstellen dat je je ouders en Rebecca mist. Leuk dat jullie met z'n vieren nog een paar weken samen zijn daar. Geniet er van en ik denk dat we elkaar in Malden weer zullen zien!
Lieve groetjes Anja

Noah

Hey nientje
Al super lang niet geskyped :( Dus snel weer doen!!!!
Kan t misschien zondag avond?? :)
LY ???

Noah

Die vraagtekens waren bedoeld als hartjes...

Julla

Baby, yes bijna kan ik je weer in mijn armen sluiten!!!
Graag Skype ik ook nog een keer met jou (en Jetje).

Xxxxxxxxxxxxxx

Opa

DIKKE KNUFFEL XXX

Suza coco

Nientjeee ik ga 31 juli om half 10 met t vliegtuig ook ... Maar vanaf rotterdam :( anders had ik je kunnen komen verwelkomen :(( en jaaa lagen we nog eens skypen met de band maybe ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active