Mijn jaar in de U.S.A

Gastgezin!

Hee allemaal,


Ik heb vandaag heel goed nieuws gekregen, ik heb namelijk een gastgezin!


Ik heb dit gezin zelf \'aangedragen\'. Mijn vader werkt namelijk voor een amerikaans bedrijf en hij was laatst in Amerika voor zijn werk. Hij had het er met een collega van hem over dat ik een jaar naar High school in de U.S.A zou gaan en zijn collega zei meteen dat het haar eigenlijk wel heel erg leuk leek om mij in huis te nemen!


Carol (de collega van mijn vader) werkt 5 dagen in de maand in Los Angeles, waar het hoofdkantoor is, en de andere dagen werkt ze in Seattle. Ze ging dus een aantal dagen nadat ze met mijn vader had gesproken weer terug naar Seattle, waar ze met haar man en dochter woont. Ze heeft met haar gezin overlegd of het hun wat leek om mij een jaar in huis te hebben en dat leek hun hartstikke leuk, omdat ze dat altijd al gewild hebben!


Mijn vader belde me een aantal dagen later op om te vertellen dat hij waarschijlijk een gastgezin voor mij gevonden had. Ik was nauurlijk super blij, alleen moest ik het gezin dus nog wel \'aandragen\'. Dat betekend dat ik een mail moest sturen naar Travel Active (de organisatie die dit allemaal regelt) met de contact gegevens van het gezin. Travel Active mailt dit dan weer door naar de amerikaane partnerorganisatie en zij nemen dan weer contact op met het gezin.


Toen mijn vader weer thuis was hebben we met mijn gezin (vader, moeder en zus) en mijn gastgezin geskyped. Het was heel erg leuk om hun gesproken te hebben! Ze vertelden dat ze binnenkort geinterviewd zouden worden. Dat is namelijk een onderdeel van de screening die een gastgezin moet doorlopen. Ook vertelden ze me dat ze al plannen hadden om met me te gaan skiën en allerlei andere leuke dingen te gaan doen!


Zondag stuurde Carol (mijn gastmoeder) ons een mail om te zeggen dat het interview goed ging en dat het huis ook goedgekeurd was.


Al met al, vandaag werd ik dus gebeld door Travel Active dat het gezin goedgekeurd was!


Dat betekend dus dat ik in de staat Washington ga wonen. De stad waar mijn gastgezin woont heet Woodinville en het is dicht bij Seattle!


Mijn gastgezin bestaat uit een vader (Ken), een moeder ( Carol) en een dochter van 16 (Cami). Ook hebben ze een hond, Max!


Ik ga naar Redmond High School, in het stadje Redmond. Ik kom waarschijnlijk in Sophomore year(4e klas) of Junior year (5e klas), maar dat hoor ik allemaal nog wel van de school.


Ik ben dus heel erg blij dat ik nu eindelijk weet waar ik mijn High school jaar ga doorbrengen en ik ben heel erg blij met mijn gastgezin. Ik verheug me al op volgend (school)jaar!


Hieronder nog wat foto\'s!


Liefs,


Nina


\"\"
\"\"
\"\"

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active