Mijn jaar in de U.S.A

SUMMER

Hee allemaal,

Ik ben klaar met school en ik heb nu zomervakantie (al sinds vorige week woensdag). Mijn proefwerk week ging heel erg goed en ik heb een A voor Photo, Choir en Drama. Ik heb een B+ voor algebra en geschiedenis en ik heb een B voor Engels!

Na de laatste schooldag had ik een kampvuur bij mij thuis met vrienden om al ons huiswerk te verbranden. Het voelde goed om je huiswerk in het vuur te zien branden :)

Op donderdag had ik mijn verjaardags feest met Alli. We hebben het bij haar thuis gehouden en het was heel erg leuk!

Ik heb allerelei leuke dingen gedaan, zoals movie nights met vrienden, naar het strand, hiken, sleepovers, open mics, etc.

Op vaderdag hebben we met het gastgezin een hele mooie hike gedaan. We zijn naar Lake Dorothy gehiked en we konden in het meer daar zwemmen. Het was een super mooi meer!

Ik heb nog opgetreden bij een open mic. Het was mijn laatste open mic bij de Fire House :( Ik heb een lied met Alli gedaan op de Ukulele (een mashup van Kiss me en Riptide) en ik heb twee liedjes gedaan met Tessa (tous le memes en fallin). Er staat een filmpje van mij twee liedjes met Tessa op mijn Facebook! (https://www.facebook.com/nina.vanveen.16)

Vandaag ben ik met Ember, Will, Cassidy, Leo en Sarah naar Lake Dorothy gehiked. We zijn vrieg opgestaan en we waren allemaal om 7 uur 's ochtends bij Will thuis. Toen we er allemaal waren zijn we in de auto gestapt en zijn we naar de hike gereden. Het is ongeveer 1 uur en 45min hier vandaan. Het was super warm, dus dat maakte de hike wel moeilijker, maar het was alsnog een super leuke en mooie hike. Ik ben nu wel heel erg moe :)

Morgen vertrek ik om 2 uur 's middags naar het vliegveld, want ik ga met mijn gastgezin naar Chicago. We blijven bij mijn gastmoeder's ouders in huis en we komen weer terug op 3 Juli. Ik heb er super veel zin in!

Op 4 juli is het Independence Day hier in Amerika! Ik ga waarschijnlijk naar een feestje en er is vuurwerk enz.

De dagen daarna ga ik nog zoveel mogelijk met vrienden doen, want op de 11e komen mijn zus en mijn ouders hier!!! Zoals ik al eens eerder heb verteld, gaan we rondreizen door een aantal staten. Ik heb er super veel zin in. De 31e (juli) kom ik weer thuis! Dat is al over 34 dagen!

Vandaag is Gay Marriage gelegaliseerd in alle 50 staten. Het is heel erg interessant om in Amerika te zijn op deze dag. Je ziet heel veel regenboog vlaggen en iedereen heeft het er over! Het is interessant dat Amerika zo laat is met het legaliseren van alle huwelijken. Nederland was het eerste land (in 2001) om gay marriage te legaliseren. Ik maak hier in Amerika een historische dag mee!

Ik denk dat dit mijn laatste blog is in Amerika... Misschien schrijf ik er nog wel een na Chicago, maar ik denk niet dat ik daar tijd voor heb, aangezien ik zoveel mogelijk tijd met vrienden en mijn gastgezin door ga brengen en later dus ook met mijn échte gezin :)

Tot snel!!

Liefs,

Nina

Reacties

Reacties

Judith

Dat is inderdaad een historische dag, leuk om te horen dat je dat daar zo ervaart. Geniet van je laatste weken Nien, wat is het jaar omgevlogen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active