Mijn jaar in de U.S.A

Dag 2 3 en 4

Hee allemaal!

ik ben hier nu pas 4 dagen, maar het voelt alsof ik hier al veel langer ben. In de 4 dagen dat ik hier ben heb ik al zoveel gedaan en gezien!

Over de eerste dag, de dag dat ik aankwam heb ik al verteld in mn vorige blogpost! De dag erna zijn we gaan hiken in de bergen. De hike was 6 miles (=9.6 km) en het was super mooi! Ik zal wat foto's van de hike op mn blog zetten!

We hebben eerst 2 uur in de auto gezeten, naar de bergen. Toen we er eenmaal waren, hebben we de auto geparkeerd en zijn we naar de top van de berg gelopen. het uitzicht vanaf de berg was echt prachtig! Op de weg terug naar benden, zijn we langs een heel mooi (berg)meer gekomen en we hebben daar geluncht. Toen we eenmaal weer in de auto zaten zijn we naar een dorpje gereden, Leavenworth. Het is een klein dorpje dicht bij de bergen, en ze hebben het zo gemaakt, dat het lijkt op een dorpje in Duitsland, maar dan heel kitscherig!

Op de terugweg stonden we heel erg lang in de file, maar gelukkig is het heel erg gezellig met mn gastgezin, dus dat was niet erg. Ik voel me al thuis bij mijn gastgezin, en ze zijn allemaal zo aardig!

De derde dag heb ik een vriendin van Cami ontmoet, Hannah. We zijn naar Victor's gegaan, een koffie cafeetje en ze hebben me de omgeving een beetje laten zien. Hannah is heel erg aardig en ze gaat naar de dezelfde school als ik! Later zijn we weer terug naar huis gereden. Cami heeft een eigen auto (ze is 16)!

Toen we weer thuis waren, moest Cami naar Cross Country training, op haar school. Carol en ik zijn samen naar Seattle gegaan, en naar een beroemde markt in Seattle, Pike market. Ze heeft me ook de dorpjes in de buurt van Seattle laten zien. Het was heel erg gezellig! Rond 5 uur heeft Carol mij afgezet bij Cami's school, want ze was klaar met trainen. Cami zit op een private school, een school met de beste leraren en slimme kinderen, dus ze gaat niet naar de zelfde school als ik. Haar school is super mooi. Ik heb daar wat van Cami's vrienden ontmoet. Ze zijn allemaal heel aardig en ze zijn verbaasd dat mijn Engels zo goed is. Ze dachten dat ik geen woord engels zou kunnen verstaan of spreken en dat ik geen Amerikaanse pop muziek enzo zou kennen haha!

We hebben met die vrienden van Cami even naar een Football training gekeken. Het was leuk om Cami's vrienden te ontmoeten.

Daarna zijn Cami en ik naar een mall gereden en hebben we wat te eten gehaald. We zijn naar het strand gereden, en hebben daar naar de zonsondergang gekeken terwijl we ons eten opaten! Het was heel mooi en ze vertelde me dat er vaan feesten op het strand zijn en kampvuurtjes enzo. Na het eten zijn we terug naar huis gereden. Het is heel erg gezellig met Cami!

Vandaag (26 augustus) zijn we naar de at&t winkel geweest en heb ik een Amerikaans nummer gekregen en kan ik op internet enzo op mijn mobiel! Ik heb nogsteeds al mn Whatsapp contacten enzo, dus als je mijn nummer wilt, moet je even op whatsapp kijken en dan zie je mijn nummer staan! Daarna zijn we naar Target gegaan om wat spullen voor mn kamer te kopen.

Cami moest vandaag weer nazr Cross country training. Carol hebben 2 miles (=3.2 km) hardgelopen op een heel mooi hardloop pad in het bos achter hun huis.

Vanavond (het is nu 4 uur hier) is er een soort welkomst feest. Wat vrienden van Cami komen en wat vrienden die naar Redmond gaan, de school waar ik heen ga. Het feest is over 4 uur, dus om 8 uur. Ik ga zo cupcakes bakken met Carol en daarna is het feest! Ik heb er zin in!

Ik zal wat foto's van de hike toevoegen!

Lief,

Nina.

ps. Ze zeggen hier echt heeeel vaak 'like'. En niet in de zin van "I like that" , maar meer zoiets van " And i was like, omg, like you can't do that". Het is heel grappig om te horen

pps. De kaas hier is oranje. Maar dan ook echt oranje. #funfact

Reacties

Reacties

Suus

Leuuuuk

Jan van Veen

Het klinkt allemaal geweldig! En mooie foto's.
xxxx

Becca

Omg like wow much fantastic such jealous like i want to be you right now!! Xxxxxxxxx

Jay Jay

oranje kaas omg

Vera

leuk niennie!! heel veel plezier nog, en zorg dat je de dochter van bill gates nog gaat ontmoeten bae!

marit

is oranje kaas lekker ? hahahaha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active