Mijn jaar in de U.S.A

Summer again

Hee allemaal,

Er zijn al weer een paar dagen voorbij, dus ik dacht, laat ik mn blog maar weer eens updaten!

De eerste schoolweek is achter de rug. Donderdag was de eerste échte dag, omdat woensdag verkort was.

Donderdag was de eerste Football game van het seizoen! Ik ben met Cami naar The old fire house teen center geweest. Dat is een soort clubhuis waar jongeren bij elkaar komen. Dit keer was het dus om de football wedstrijd te kijken. Er waren zo'n 30 jongeren en het was heel gezellig. Het team van de staat Washington heet de Seattle Seahawks. Ze hebben met 36 punten gewonnen! Het is heel leuk om te zien hoe enthausiast mensen zijn over football. De dag van de westrijd droegen heel veel mensen op school Seahawks shirts, of groene en donkerblauwe kleding, de kleuren van de 'hawks'.

Vrijdag na school ben ik met hannah en haar familie naar Peaks geweest. Dat is hun eigen Frozen Yoghurt winkel/restaurant.

Zaterdag ben ik met Cami naar Bellevue geweest, een stad naast Woodinville. We zijn eerst naar Belsquare geweest, een grote Mall, om te shoppen. Daarna zijn we naar het strand gegaan, want het was ongeveer 28 graden!

Toen we thuis waren, gingen we gelijk door naar Hannah, omdat ze een bbq hadden met wat mensen uit de buurt. Ongeveer 5 van Cami's vriendinnen wonen in de buurt, dus die waren daar allemaal. Na de bbq hadden we (Cami, Alli, Hannah en Olivia) een sleepover.

De volgende dag moesten Cami en ik weer vroeg weg, want we gingen naar een vriend van mn hostparents. Die vriend heet Frederik en hij heeft 5 exchange students gehad, en hij heeft er nu een uit Frankrijk. Frederik heeft een eigen Yacht, dus zijn we een dagje met de yacht het water op gegaan (op Lake Washington, een heel mooi meer in Seattle). We hebben zijn exchange student, Dolorian, ontmoet. Het was leuk om met een andere exchange student te praten!. Toen we een tijdje op het water waren, zijn we (cami, dolorian en ik) gaan kajakken.

Het was een super leuke middag!

Rond vier uur, diezelfde dag, kwam de moeder van Alli ons (cami en ik) ophalen, omdat Alli een optreden had in het Hardrock café. Alli kan heel mooi zingen en gitaar spelen, (en piano). Het optreden was leuk, en Alli was een van de beste van de avond.

Vandaag (maandag) was er weer school. Aan het einde van de dag ben in met Alli naar haar huis gegaan om een liedje voor mn auditie te kiezen. Ik heb besloten om mee te doen aan de musical, in plaats van Cross Country. Voor de musical moet je een musical-liedje zingen en een monoloog doen. Ik heb gekozen voor Part of your wold, van de kleine zeemeermin :) Mijn monoloog is van Still life.

De audities zijn woensdag en donderdag!

Ik laat jullie weten hoe de auditie is gegaan.

Ik zal wat foto's van dit weekend aan een album toevoegen.

Liefs,

Nina

ps. ik kan niet op een bericht reageren, als je een bericht op mn blog plaatst, maar ik zie ze dus wel allemaal! Ik vind het leuk om jullie reacties te lezen:)

Reacties

Reacties

Jay Jay

Super!!! Ik kan niet wachten tot ik je zie shinen in de musical!!

Suus

Jouw leven klinkt echt geweldig omg

Frouke

Wow Nina, auditie met zang en een monoloog, geweldig! Ik duim voor je! X

Jan van Veen

Zo, een monoloog in het Engels! Wat een durf hoor. Veel succes met je auditie. xxx

Carlijn

hoi, kom nederland x

marit

waaa klinkt zo leuk allemaal!
succes met je auditie!!

opa

knuffel van opa!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active