Mijn jaar in de U.S.A

De tweede maand

Hee allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat heb gepost, dus hier weer een update:

Met mij gaat het heel erg goed, ik heb het nogsteeds heel erg naar mn zin!

Ik heb de laatse tijd veel aan de musical gewerkt. We repeteren elke dag en de voorstellingen zijn van 6-14 november. Het ziet er al super goed uit en ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk wordt. Ik ben heel erg blij dat ik mee doe aan deze musical, want de groep mensen is super leuk en ik heb veel vrienden gemaakt in deze groep!

Mijn leven hier begint nu normaal te worden. Ik ga elke dag naar school van 7.30 tot 2.00 en dan 3 uur musical repetitie. In de weekend doe ik leuke dingen. Zoals dit weekend. Dit weekend ben ik met Alli en haar moeder en broertje naar een pompoen boerderij geweest (het is bijna halloween). We hebben pompoenen "geplukt", en we zijn door een maïsdoolhof gelopen. Het is super leuk om te zien hoe ze zich hier voorbereiden op Halloween.

Aankomende vrijdag ga ik waarschijnlijk terug naar de pompoen boerderij om het maïsdoolhof te lopen als het donker is buiten, met wat vrienden. Dat wordt dus moeilijk, aangezien het doolhof al moeilijk was overdag, maar het is wel leuk!

Op 1 november is Homecoming. Dat is een groot feest, een soort van gala. Ik heb er super veel zin in en ik ga met een vriendengroep.

Binnenkort (24 oktober) treed ik samen met Alli op bij de Fire house open mic. En de dag daarna is er een halloween feest. Op 31 oktober is de homecoming football game, en daarna zijn er verschillende halloween feesten. Het wordt dus een leuke maand/einde van de maand.

Sorry dat dit geen uitgebreide blogpost is! Ik heb nog wat huiswerk te doen, maar ik wilde julllie toch even op de hoogte houden!

Hoe is het in Nederland met iedereen?

Liefs,

Nina.

Reacties

Reacties

Rita

Hoi Nina, Volgens mij heb je het daar prima naar je zin, leuk om je verhalen te lezen! Groetjes, Rita (+ Sebas + Isaac)

Frans Awater

Goed dat je er nog aan denkt om te schrijven. Als je zo'n tijd al weg bent, begint het daar op gewoon leven te lijken, denk ik-:)
En de tijd vliegt. Houden zo. Nog veel plezier,
Frans

Jan van Veen

Awesome!

Ben visse

I literally get like 4 words then the rest is Greek to me

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active