Mijn jaar in de U.S.A

Halloween en Homecoming

Hee allemaal,

sorry dat ik de laatste tijd niet meer zo veel op mn blog post, maar ik heb het heel erg druk met de musical. De opening van de muscial, dus ons eerste optreden, is deze donderdag al! We treden 6 avonden in totaal op. Deze donderdag, vrijdag en zaterdag en volgende week donderdag, vrijdag en zaterdag! We hebben elke dag repetitie tot 6 uur of 6.30 en deze week lopen we de musical door met alle decor dingen en makeup en kostuums enzo. Het is zo leuk om te zien hoe de musical uiteindelijk geworden is en het ziet er super cool uit. Jammer genoeg kunnen jullie niet komen kijken :(

Maandag hadden we een dubbele repeitie. Dat betekent dat we inplaats van 4 uur repetitie, 8 uur repetitie hadden. Ik had dus eerst school van 7.30 tot 2 en dan van 2 tot 10 uur 's avonds hadden we nog repetitie. Het was lang, maar het is gelukkig heel erg gezellig met iedereen in de cast!

Vorige week was homecoming en Halloween. Halloween was vrijdag en Homecoming was zaterdag. De week voor homecoming was spirit week. Dat betekent dat je kleren draagt die passen bij het thema voor die dag. De eerste dag was bijvoorbeeld All School Twin Day, waar iedereen een spijkerbroek en een wit shirt droeg. Zo ging dat de hele week, maar dan met dus telkens een ander thema. Vrijdag dus Halloween. We hadden school tot 12 uur en daarna was er een homecoming Assembly. Na de assembly was er Round up. Dat is waar de verschillende clubs op school geld ophalen voor hun club, door dingen te verkopen, zoals eten. De Drama club deed ook mee. Je kon voor een dollar een bord met Jello kopen, en dat in het gezicht van een van de drama-vrijwilllegers gooien. Ik was, samen met ongeveer de hele musical cast, vrijwilliger om ge-jello-d te worden! Het was heel erg leuk!

Daarna ben ik naar Alli's huis gegaan. Zij hielp me met mn vlinder (mn halloween kostuum) makeup. Ze is heel er goed in makeup, en jullie hebben waarschijnlijk al de foto's van mn makeup op facebook gezien. Toen we klaar waren met onze kostuums en makup zijn we naar Ben's huis gegaan, en zijn we met een grote groep mensen uit de musical langs de huizen gegaan om snoep op te halen (trick or treating). Het was heel erg leuk en heel erg Amerikaans haha :)

Daarna zijn we naar de Homecoming Football game gegaan, en we hebben nog een film gekeken.

Zaterdag was Homecoming. Ik ben met een groep vrienden gegaan, en het was heel erg gezellig. Het is, net zoals Halloween, heel erg Amerikaans. Eerst gingen we klaar maken bij Alli thuis, en daarna zijn we met de groep uiteten gegaan en daarna door naar school, waar de dance was.

De foto's van Halloween en Homecoming staan op Facebook, voor de gene die ze nog niet hebben gezien!

Mn volgende blogpost is waarschijnlijk na de musical, dus over twee weken!

Het gaat nogsteeds heel erg goed allemaal hier. Ik heb het heel erg naar mn zin en ik heb veel vrienden gemaakt, en ik kan het heel erg goed vinden met mn gastgezin!

Hoe is het met jullie in Nederland?

Liefs,

Nina.

p.s. Ik ben al bijna op een kwart van mn jaar hier (2.5 maanden)

Reacties

Reacties

Anja van Veen

Wat een leuke gebeurtenissen allemaal! Je hebt het volgens mij erg naar de zin en je hebt een leuk gastgezin en dat is erg belangrijk.
De Musical komt eraan en daar ben je druk mee. Heel veel succes met de uitvoeringen. We lezen wel weer op je blog hoe het geweest is (-: de foto's op FB waren prachtig en je was mooi geschminkt!!
Hier is het vandaag herfstachtig na een lange periode van mooi weer! Lev en Tije komen komend weekend logeren en dat vind ik wel heel leuk! Verder gaat het met ons goed!
Lieve groetjes Nina
Anja

Jan van Veen

Ik vind het allemaal geweldig!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active