Mijn jaar in de U.S.A

Thanksgiving break

Hee allemaal,

hier weer even een update van mijn Thanksgiving break!

Vorige week hadden we maar een halve week. Op maandag en dinsdag hadden we gewoon normale schooldagen, maar op woensdag hadden we maar tot 10.30 school, en op donderdag en vrijdag hadden we vrij. Dit was zo omdat het donderdag Thanksgiving was!

Op woensdag ging ik na school met Alli, Mekhala, Will, Andy, Leo en Erik naar Paint Away. Dat is een winkel waar je iets als een mok of een kom kunt schilderen. Het klinkt misschien niet heel erg leuk, maar het was wel heel gezellig! Na het verven liepen we nog even door het winkelcentrum rond en toen zag ik een piano winkel. De winkel had zo ongeveer 20 vleuels en 10 pianos!!!!! Ik heb wat op een van de vleugels gespeeld. Ik heb hier bij mijn gastgezin een keyboard, dus het was heel erg fijn om eindelijk weer op een echte piano te kunnen spelen

Smile
. Daarna zijn we naar Mekhala's huis gegaan om pizza te eten en cards against humanity te spelen. Cards against humanity is een soort kaartspel, en het was heel leuk!

Op donderdag was het dus Thanksgiving! Ik heb samen met mn gastgezin 5 uur lang gekookt en dingen voorbereid. We hebben dus van 11 tot 4 uur gekookt en om 5 uur kwamen Olivia (een vriendin van Cami en mij die in dezelfde buurt woont) en haar ouders (die bevriend zijn met mn gastouders) We hebben dus met zn 7en gegeten. We hadden echt super veel eten! We hadden een echte traditionele grote kalkoen, 4 taarten, en nog heel veel ander, typisch eten. Na het eten zijn we naar vrienden in de buurt gegaan en hebben we daar de Thanksgiving Football game gekeken (de Seahawks hebben gewonnen, yay).

Vrijdag ben ik met Cami, Hannah, Olivia en Diana naar Bellevue gegaan. We zijn eerst naar een schattig koffieshopje gegaan om koffie te halen en daarna zijn we naar een overstroomde rivier gegaan, om foto's te maken. Het was super mooi! Toen we weer thuis waren hebben we Breakfast at Tiffany's gekeken. Daarna ging ik een film kijken bij will met alli en leo. En toen ik weer thuis was heb ik een (bord)spelletjes avond gehad met mn gastgezin en nog een film gekeken. Het was dus een film-dagje!

Zaterdag ben ik eerst met Alli naar de mall geweest en daarna had ik een sleepover met haar. We zijn eerst 's avonds naar Mockingjay part 1 gegaan met Andy. MOCKINGJAY WAS GEWELDIG!!!! (aanrader). Daarna gingen we terug naar Alli's huis. Op zondag gingen we naar een soort kerstmarkt met Alli en haar familie. Het was allemaal zo mooi versierd :) Na de kerstmarkt zijn Alli en ik nog naar de mall gegaan. Alles was nog on sale van Blackfriday (grote sale tijden thanksgiving, meestal gaan mensen midden in de nacht shoppen).

Vandaag (maandag) was er weer normaal school. Het heeft hier een beetje gesneeuwd!! Het is dus super koud! Alles wordt hier al klaargemaakt voor kerst! De kerstlampjes zijn al aan overal (mijn huis is ook versierd met lampjes) en de school is helemaal versierd in allerlei leuke kerstdingen. Een aantal kinderen hebben de school dus versierd met kerstlampjes, zelfgemaakte posters, inpakpapier en ze hebben de ramen beschilderd met van alles. Het ziet er echt mooi en professioneel uit! Elke gang in school heeft een ander thema. Een thema is candycane lane, en de hele hal is versierd met rood en wit gestreepd (lijkt op cadycane) en andere gang is versierd met inpakpapier en weer een andere gang is versierd met allemaal lichtjes en sterren enz. Het is dus super leuk om door de gangen van school te lopen!

Morgen ga ik na school schaatsen, voor de verjaardag van een vriendin. Op woensdag is er een openmic voor de drama department (ik ga niet optreden, maar ik ga er wel heen) en zaterdag ga ik met alli, mekhala, andy, erik, leo en will naar de film. Het wordt dus weer een leuke week

Smile
.

Ik heb het hier, zoals jullie kunnen lezen, nog steeds heel erg naar mijn zin!

oh en kan je even reageren op deze blogpost, zodat ik weet hoeveel mensen het ongeveer lezen, en of mensen het eigenlijk nog wel lezen haha

Liefs,

Nina

Reacties

Reacties

Leo

I think it's awesome that you blog about your experiences haha, it's all very sweet. :)

Marieke

Toch even de ervaringen van m'n mede-exchangestudent lezen haha :)

S.idema@hotmail.com

Nientjeeeeee ik lees ze allemaal hoor ! Ben blij voor je (:

Suus

Oh oeps in dat vakje hierbiven hoeft alleen je naam

rita

Hier wordt ook nog steeds gelezen! Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!

Jan en Frouke

trouwe lezers :-) xx

Carli

Trouwe fan hier ????

Frans Awater

Nou, Nina. Alles wordt gelezen, hoor. Als je het zo naar je zin hebt, gaat de tijd snel. Veel plezier nog.

Sanne

Hoi Lieve Nina,
Fijn dat je het leuk hebt en ik ben jaloers op jullie schoolgangen. Snel weer skypen!!
Xx ps: ik volg je leven nog steeds, vandaar dat ik even krabbel

Noah

Ik lees alles! Hope to see you soon! Ik heb nu mn cambrige examen whaaa :(( Xxx

opa

Hier nog een trouwe fan van je blog, hoor!
Ik verheug me altijd op je nieuwe verhalen en geniet van al je avonturen. Dikke knuffel XX
Opa

Judith

Ha Nien,
Hmmm, het water liep me in de mond met die turkey! Gelukkig hebben wij 'm nog tegoed met Kerstmis. Hier is het ook winter aan het worden.
Groeten uut Nimwegen van
Judith

Annabel

Ik lees je posts ???????? :)
T klinkt echt super leuk allemaal!!

Annabel

Hahaha die vraagtekens waren smileys :')

Wies

Ik ben een trouwe leester nien!

marit en rosa

wij zijn trouwe lezers hoor :)

Sara

Heyy omgg het klinkt echt ziek leuk daar!

Krista

Nientjeee ! Ik lees t ook nog steeds allemaal !
Klinkt echt suuuuper leuk allemaal, ben blij dat je t naar je zin hebt :)
Xxxx

Rebecca

Ik heb het gelezen. Akkoord. Gr, Rebecca

Liesbeth

Hoi Nina,
Ik blijf je volgen hoor!
Veel plezier verder en een gelukkig nieuwjaar!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active