Mijn jaar in de U.S.A

Mid winter break

Hee allemaal,

vandaag is de laatste dag van mij mid winter break, dus ik dacht: Laat ik maar weer eens een blog schrijven!

Op woensdag, na school, begon mijn mid winter break. Ik heb na school een camera uit gecheckt bij het fotografie lokaal, omdat ik op vrijdag naar Portland zou gaan voor drie dagen en donderdag naar Seattle met wat vrienden.

Op donderdag ochtend sms'te Alli mij dat ze ziek was en dus niet naar Seattle kon. Later die dag hoorde we dat ze de griep had en dus niet naar Portland kon gaan, dus die drie dagen naar Portland gingen helaas niet door :(

We zijn donderdag dus met wat vrienden naar Seattle gegaan en ik heb daar foto's genomen voor fotografie. Rond 5 uur gingen we naar Will's huis en hebben we de musical Les Miserables en Rent gekeken en we hebben Cards against humanity gespeeld. De volgende dag vroeg Cassidy of we zin hadden om bij haar de film/musical "The last five years" te kijken met wat vrienden. Het is een hele zielige film (een aanrader als je twee uur lang wilt huilen). Voordat ik naar Cassidy ging, hebben Charlotte en ik een 'Valentijns mandje' met snoep en een kaart enz. naar Alli gerbracht, omdat ze nog steeds ziek was. Zaterdag was het valentijns dag. Ik ben samen met Carol (mijn gastmoeder) en twee van haar vriendinnen en Hannah (een vriendin van mij en een dochter van een van Carol's vriendinnen) zijn we naar Seattle gegaan en hebben we eerst ergens geluncht en daarna zijn we een beetje gaan shoppen. Om 5 uur waren we weer thuis, want ik had wat vrienden uit genodigd voor een film avond. We hebben School of Rock en Doctor horrible's sing a long blog gekeken en weer Cards against humanity gespeeld. Gisteren (zondag) heb ik niet echt iets gedaan. Ik heb wat huiswerk gedaan en heb een film avond gehad met mijn gast moeder. Mijn gastzus en gastvader zijn in New york, om te kijken naar Colleges voor Cami en ze komen volgende week op zaterdag weer terug. Vandaag ben ik met wat vrienden naar een park gegaan, want het was heel erg mooi weer. We hebben daar gepicnicked en we hebben gitaar en ukelele gespeeld :)

Het was een super leuk weekend!!

Nu ben ik weer thuis en morgen (dinsdag) begint school weer.

Ik heb een album op facebook gemaakt voor de foto's van dit weekend!

Liefs,

Nina

p.s. Ze vieren hier (helaas) geen carnaval :( Ik hoop dat jullie allemaal genieten van carnaval vieren!

Smile

p.p.s. Ik heb hier nog maar vier maanden school!! De tijd gaat super snel! over 5 maanden ongeveer ben ik alweer thuis!

Reacties

Reacties

Judith

Goed te horen dat je zoveel mooie dingen meemaakt Nina.
Jammer dat je Noah geen Valentijnsmandje kunt brengen, die is ook ziek. Maar wel ná twee carnavalsnachten in Gruusbek????. Vandaag vertrekken Frouke en Jan naar het Noorderlicht en wij gaan voor een lang weekend naar Wenen. Europa is ook mooi????. Take care en enjoy to the max!

Jayjay

Ukulele gespeelt! Hipster game going strong. Ik denk dat ik zo maar even The Last Five Years ga kijken, en huilen om het feit dat jij er niet bij bent!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active