Mijn jaar in de U.S.A

De eerste week

Hee allemaal,

Ik heb in mn vorige blogposts verteld over de erste paar dagen hier, in deze blogpost vertel ik over de rest van de week!

De 4e dag had ik mijn feest. Ik heb veel nieuwe mensen ontmoet en het was heel erg leuk! De 5e dag heb ik niet echt iets speciaals gedaan.

De 6e dag ging ik voor het eerst naar mn school! Ik ging naar school om vakken uit te kiezen en om een rondleiding te krijgen daar. Het is een mooie en grote school met ongeveer 1900 leerlingen. Ik kom in sophomore year, dat is de 4e klas. Ik heb vakken zoals fotografie, koor, drama, psychologie en nog wat andere vakken gekozen!

Toen we weer thuis waren heb ik weer hardgelopen en daarna ging ik naar een sleepover met alle meisjes uit het crosscountry team van Redmond highschool. Ik kenden hun nog niet, omdat het crosscountry seizoen nog niet begonnen is, maar het was heel leuk om ze te ontmoeten.

De volgende dag heb ik samen met Carol en Cami een segway tour door Seatte gedaan. Een Segway is een soort van elektrische step, waarbij je niet hoeft te steppen. (het is moeilijk om uit te leggen). Na de segway tour zijn we met de boot naar Bainbridge island gegaan. Bainbridge island is een eiland dichtbij Seattle. Het was leuk om dat gezien te hebben. Toen we weer thuis waren zijn Cami en ik naar Katie gegaan, een vriendin van Cami, want Katie gaf een feest.

De volgende dag gingen we naar Blue Lake! Blue lake is een heel mooi meer, ongeveer 4 uur met de auto hier van daan. Vrienden van mn gastouders hebben een bungalow in een bungalow park bij Blue Lake. De broer van die vrienden van mn gastouder heeft ook een bungalow daar. Wij (mn gastgezin en ik) mochten in die bungalow van de broer van de vrienden slapen!

We waren dus in blue lake met mn gastgezin, en met de vrienden van mn gastgouder. Zei hebben ook kinderen, hannah en ben. Dat zijn weer vrienden van Cami. Het was super gezellig met hun! De eerste dag dat we daar waren hebben we wat gezwommen bij het meer en 's avonds was er een feest (in het bungalowpark). De tweede dag hebben we met zn 8en (gastgezin en ik + vrienden en kinderen) met een boot op het meer gevaren! (De vrienden van mn gastouder hebben een eigen boot). Het meer is super mooi en het is midden in de woestijn.

(Bijna) Iedereen in het bungalow park heeft een golfkarretje, waarmee ze zichelf van de ene naar de andere bungalow kunnen vervoeren of van het strand naar hun bungalow! Ik heb ook in zo'n golfkarretje gereden haha!

Vandaag (maandag) zijn we weer thuis gekomen. Morgen is mn eerste schooldag!

De eerste week was super leuk en ik weet zeker dat dit een super leuk jaar wordt!

(De omgeving hier is super mooi, met allemaal meren, bossen en bergen en Seattle!)

Liefs,

Nina.

Reacties

Reacties

Jan van Veen

Fantastisch Nina, al die trips en al die feestjes. Heel veel succes op je eerste schooldag en dikke kussen van mij! Xxx

Vera

Succes bby op je eerste schooldag, en zorg dat je bij de gleeclub gaat!

Noah

Wauw klinkt super! Veel plezier op je eerste schooldag!! Xxx

Frouke

Wat heb je al veel gedaan en beleefd in die eerste week, Nina! Ik ben ook heel heel benieuwd naar je ervaringen op je nieuwe school! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active