Mijn jaar in de U.S.A

Verjaardag

Hee allemaal!

Hier weer een update :)

Gisteren (10 juni) was ik jarig! Toen ik wakker werd zag ik een briefje op mijn deur. Het was een briefje van Cami (mijn gastzus) en er stond up dat ze 16 foto's had uitgeprint met herinnerringen en quotes van dit jaar erop en ze zei dat ze die foto's aan mijn vrieden had gegeven en dat ze die aan mij zouden geven op school!

Ik werd dus om 6.50 opgepikt door Hannah en Ben en zij gaven mij allebei een van Cami's fotos met snoep erbij. Hannah had ook nog een muts voor mij gebreid :) Toen ik op school aankwam in de PAC kwam Alli naar me toe en ze gaf me helium ballonnen en cadeau's. Mijn andere vrienden hadden nog cake voor mij gemaakt. En ik kreeg mijn derde foto van Cami van een van mijn vrienden. Alle foto's hadden dus ook iets van snoep erbij. Ik heb dus de hele dag door die briefjes gekregen. Het was heel erg leuk om de hele dag door die lieve foto's/berichtjes te krijgen. Ik liep dus door de school met een boquet van helium balonnen (ongeveer 6), eent as met cadea's van Alli en een tas met briefjes en snoep van Cami. Heel veel mensen hebben me gefeliciteerd en voor me gezongen :)

Aan het einde van de dag kwam Cami mij ophalen van school en we gingen met Hannah Olivia en Emma lunchen voor mijn verjaardag. Dat was heel erg gezellig.

De rest van de dag heb ik huiswerk gedaan en geleerd want morgen begint mijn proefwerkweek!

's avonds zijn we uiteten geweest, met mijn gastgezin en Alli, in Seattle. Voordat we daar heen gingen heb ik nog een cadeau van mijn gastegzin gekregen: een heel lief kettinkje met de qoute "The love of family is forever". Mijn ouders (mijn echte ouders haha) hadden nog een verassing voor mij. Ze hadden een fillmpje gemaakt waarin al mijn vrienden en mijn famillie mij gefelicteerd wensen. Het was een compilatie van alle filmpjes en het was heel erg lief <3

Ik heb dus een hele fijne verjaardag gehad en over een week, op donderdag geef ik mijn feest samen met Alli!

Ik heb nog maar 4 dagen school te gaan. Ik heb morgen mijn eerste dag van de proefwerkweek. Dan heb ik op maandag en dinsdag nog toetsen en woensdag is de laatste schooldag!!! De tijd is zo snel gegaan!!

Vandaag is het nog preies een maand totdat mijn ouders en Rebecca hier zijn! Ik verheug me er heel erg op om hun weer te zien en om ze hier alles te laten zien en om met ze door Amerika te reizen.

In de maand die ik hier dus nog heb ga ik nog heel veel leuke dingen met vrienden doen en ik heb dus nog mijn feest met Alli volgende week donderdag!

Over 49 dagen ben ik alweer thuis!

Tot snel

Smile
!

Liefs,

Nina

Reacties

Reacties

Judith

Lieve Nina, wat zijn ze allemaal lief voor je! Wat een onvergetelijke verjaardag heb je gehad! Geniet van die laatste intensieve maand, ik verheug me om je weer te zien in juli!
Dikke knuf van Judith
Ps: Noah is vanmorgen, dankzij jouw tips, heel vroeg vertrokken naar Pinkpop.

Anja van Veen

Hoi Nina
Wat ben jij verwend met je verjaardag en wat een aandacht voor jou van je vrienden en vriendinnen.
Wij vonden het heel leuk om mee te doen met de videofilm. Wij zijn nu weer in Malden!
Hoe fijn je het ook hebt, ik kan me voorstellen dat je je zus en ouders mist.
Hoe leuk is het dan dat ze je komen halen en dat jullie met elkaar nog een tijdje blijven en gaan reizen!
Geniet er van en ik wens je succes met de laatste schoolweek :-)
Lieve groetjes Anja

Jetje

Dat klinkt als een geweldige verjaardag. YOU DESERVED IT !!!

Frouke

Laatste schooldag vandaag en morgen jullie feest! Geniet ervan lieve Nien; ik kan niet wachten om je weer te zien!
XX mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active