Mijn jaar in de U.S.A

De musical

Hee allemaal,

Mijn laatste blogpost is alweer drie weken geleden, dus hier weer even een update:

De musical is helaas alweer voorbij :( Het ging echt super snel! We hebben er intotaal ongeveer 2 en een halve maand aan gewerkt. Ik heb heel veel nieuwe vrienden gemaakt in de musical groep, en we zijn echt heel erg close geworden met elkaar allemaal.

Ik zal eerst vertellen over de week voor de musical:

De laatste week hebben we tijdens de repetities de musical doorgelopen, zoals we hem zouden opvoeren. Dat betekent dus met je hele kostuum, alle makeup die je op moet hebben en met de hele set en alles. We hebben het in die week ongeveer 5 keer doorgelopen. Op woensdag was de laatste repetitie en op donderdag 6 november was OPENINGNIGHT!

De dag van openingnight droeg iedereen zn shirt die we hadden gekregen voor de musical. Het was om de musical te promoten. De musical begon om 7 uur 's avonds, maar we moesten telkens om 5 uur al op school zijn, omdat we onze kostuums aan moesten doen en makeup op doen en we hadden vocal en physical warm ups! Om 6.30 moesten we klaar staan en om 6.45 gingen we het podium op.

De musical was dus op donderdag. Daarna was er nog een voorstelling op vrijdag en zaterdag. Na de show's op vrijdag en zaterdag zijn we naar Red Robin (restaurant) gegaan met de hele groep. Het was heel erg gezellig om iets de doen met zn allen na de show.

De week daarna hadden we weer een show op donderdag, vrijdag en zaterdag. Op vrijdag zijn we weer naar Red Robin geweest en zaterdag was alweer de laatste show. Het was jammer dat het over was, maar we hadden eerst nog een castparty na de laatste show. Dat was heel erg leuk!

Tijdens de 6 avonden dat we optraden, deelden mensen uit de cast 'Goodvibes' uit. Dit zijn briefjes waar je een (anoniem) berichtje naar iemand kan sturen. Iedereen in de cast kon zoveel goodvibes schrijven als je maar wil. Je schrijft dus een bericht op een briefje en het kan anoniem zijn of met naam, en die doe je dan in een doos. Later die avond, voor de show, worden deze goodvibes uitgedeeld. Ik vond dit een heel leuk idee, en ik heb dus ook heel veel goodvibes voor iedereen geschreven. Het was super leuk om zelf een goodvibe te ontvangen. Ik heb er in totaal, over 6 avonden verdeeld, 20 gekregen. Alle goodvibes zijn zo lief <3

De zondag na de musical ben ik samen met Cami naar een concert geweest. Het concert was van the Bleachers en het was mn verjaardag cadeau voor haar (ze was jarig in september). Het was super leuk!

Het is natuurlijk jammer dat de musical voorbij is, maar ik blijf mn vrienden die ik daar gemaakt heb natuurlijk nog wel zien (ik zie ze elke dag op school). En ik ga morgen met wat vrienden bowlen en films kijken! Morgen (woensdag) hebben we maar school tot 10.30 , omdat het donderdag Thanksgiving is. Ik heb dus bijna geen school op woensdag en op donderdag en vrijdag heb ik vrij! We gaan Thanksgiving vieren op zn Amerikaans: met heel veel eten, appeltaarten bakken en een grote kalkoen als avondeten. Daarna gaan we wat drinken bij vrienden thuis! Ik heb heel erg benieuwd hoe een echte Amerikaanse Thanksgiving is!

Jullie zijn weer op de hoogte van wat er is gebeurd nu!

Liefs,

Nina

Reacties

Reacties

frouke

Wat een intensieve periode is dat geweest! Op naar de volgende musical, Nina ;-) Heerlijk dat je een paar dagen vrij hebt en Happy Thanksgiving to you all!XX

Anja van Veen

Jeetje Nina wat heb jij een druk leven daar, wel leuk om zo'n musical te spelen. Jij bent daar heel goed in denk ik! Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Geniet meer lekker????
Hier gaat alles gewoon door. Het is gelukkig de laatste tijd nog mooi weer geweest maar nu wordt het kouder.
Sinterklaas komt er aan en de kleinkinderen vinden het allemaal erg leuk! Tot de volgende blog xxxjes

Jan van Veen

Happy Thanksgiving en heel veel andere 'good vibes' xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active