Mijn jaar in de U.S.A

Celebrate the Arts

Hee allemaal!

Over 123 dagen ben ik alweer thuis! De tijd gaat echt super snel en ik kan niet geloven dat ik al 221 dagen in Amerika ben. Ik probeer zoveel mogelijk nieuwe en leuke dingen te doen in de tijd die ik hier heb! Ik merk dat het echt al moeilijk is om van Engels naar Nederlands te switchen en dat het moeilijk is om goede Nederlandse zinnen te maken haha. Ik denk en droom in het Engels en ik hoef er niet eens meer over na te denken als ik praat. Ik heb heel vaak dat mensen zeggen dat mijn Engels perfect is haha. Soms, als ik nieuwe mensen ontmoet en ik ze later pas vertel dat ik Nederlands ben, zeggen ze dat ze het niet kunnen merken en dat mijn Engels vloeiend is

Laughing
. Het zal raar zijn om weer Nederlands te praten de hele dag als ik terug ben!

Deze vrijdag heb ik met een groep vrienden opgetreden tijdens de Celebrate the Arts assembly bij ons op school. De CTA (celebrate the Arts) assembly is een evenement op school, dat één keer per jaar plaats vindt. De assembly is om aandacht te besteden aan de "Arts". Om mee te mogen doen aan de assembly, moest je eerst auditie doen. Ik heb dus twee weken geleden auditie gedaan met mijn groep, en we waren dus door! Dat betekent dat we mochten optreden! Vorige vrijdag was de assembly. Samen met ongeveer tien andere acts (groepen en individuele optredens) hebben we eerst een paar keer geofend. Om 9 uur 's ochtends begon de assembly. De hele school moest naar de Gym (ongeveer 2000 leerlingen). Wij waren ongeveer als 6de act. Mijn groep zong Seasons of Love van de musical Rent en ik speelde de piano! Het was spannend om voor 2000 mensen op te treden, maar gelukkig ging het goed en het was heel erg leuk om te doen!

Over een week begint hier mijn Spring Break. Ik ga met mijn gastgezin 4 dagen naar LA!! We gaan op College tours voor Cami, maar we gaan natuurlijk ook genieten van het lekkere weer en naar het strand enz.! Ik heb er super veel zin in!

Op donderdag ga ik auditie doen voor Dramafest. Dramafest zijn korte toneelstukken, geschreven bij studenten, gedirecteerd bij studenten en opgevoerd bij studenten. Er zijn ongeveer 10 toneelstukken. Je doet dus auditie, en dan kiezen de directors van de toneelstukken uit wie ze willen als hun acteurs! Ik laat het jullie weten als ik een rol heb! (of meerdere rollen, want je kunt gecast worden in meerdere short plays)

Ik ga misschien naar een Kodaline concert op 9 mei (ik moet nog tickets kopen)!! Ik heb echt super veel zin in de zomer!

Gister ben ik met Alli en haar ouders en broertje naar Okanogan geweest. Okanogan is een klein dorpje in centraal Washington en het is ongeveer 4 uur rijden hier vandaan. Alli had een zang wedstrijd daar en ik ging met haar mee. Het was super mooi daar en de weg er naar toe was ook heel mooi, met allemaal bergen en meren enz. Alli heeft helaas niet gewonnen, maar het was alsnog heel erg leuk.

Tot de volgende keer :)

Liefs,

Nina

Reacties

Reacties

Noah

Klinkt super vet :)
Missing you xoxo

Jan van Veen

:-) Geweldig, ik hoop dat we het nog ergens kunnen zien, want wat ik via Skype hoorde klonk fantastisch!

opa

super!! We missen je!

Jayjay

God Nina kom eens terug
Het grapje heeft lang genoeg geduurd

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active